Contabilitate

Înregistrarea cronologică a documentelor financiar-contabile, indiferent de forma de desfășurare a activității (S.R.L., P.F.A., I.I., O.N.G.): orice societate, indiferent de forma de organizare, are nevoie de un contabil. Acesta asigură înregistrarea corectă a documentelor, astfel încât situația financiară a societății să fie prezentată corect și complet.

 

Întocmirea jurnalelor și balanței de verificare: se face în baza documentelor recepționate și înregistrare. Este importantă o comunicare foarte bună între societate și contabil. 

 

Pregătirea și depunerea declarațiilor fiscale: fie că vorbim de declarații lunare sau trimestriale, contabilul tău se ocupă de depunerea acestora în timp util. Astfel se evită întârzierile în cazul obligațiilor de plată și acumularea de dobânzi și penalități.

Întocmirea, certificarea și depunerea situațiilor financiare anuale: odată cu încheierea anului calendaristic, este necesară și încheierea anului fiscal. Situațiile financiare anuale se întocmesc numai de un expert contabil certificat.

 

Sprijin și reprezentare în fața organelor de control: indiferent de tipul de control, îți asigurăm sprijinul nostru, răspunsurile necesare și pregătirea documentelor solicitate, astfel încât acesta să se desfășoare în condiții optime și să se încheie cu rezultatele dorite. 

 

Crearea contului SPV pentru persoane fizice si juridice: întrucât comunicarea cu ANAF se realizează în mare parte electronic, este foarte importantă înregistrarea în Spațiul Privat Virtual pentru a putea recepționa documentele emise pentru societatea ta, dar și pentru a putea transmite informări, declarații, facturi și alte documente emise. 

Legislația este într-o continuă schimbare, dar nu îți face griji! Noi suntem la curent cu ultimele modificări și îți oferim răspuns la orice întrebare ai. Oferim servicii de consultanța fiscală pentru a veni în sprijinul afacerii tale. Împreună găsim cele mai eficiente soluții.

Depunerea declarațiilor pentru casele de marcat cu jurnal electronic: fie că desfășori sau nu activitate, dacă deții o casă de marcat cu jurnal electronic, este necesară depunerea lunară a declarațiilor fiscale. Dacă societatea are activitate, transmiterea jurnalului se face direct la ANAF. În cazul în care nu se desfășoară activitate, este necesară informarea ANAF printr-un alt tip de declarație.

 

Transformă-ți ideile în realitate cu noi!

Contact

Politica de confidențialitate

Politica de Cookie

Termeni și Condiții

Adresa

Str. Aprodul Purice nr.21, Constanța

Contact

ACCOFIN S.R.L.

J13/102/2021

contact@accofin.ro

0774 054 054

Meniu

Urmăriți-ne